Seriál tipy a triky ETARGET.
Ako som spomenul v minulej časti seriálu, úspešné kampane v ETARGETe majú často viac ako 250 kľúčových slov, v niektorých prípadoch sa ich počet vyšplhá až na viac ako 2000 slov. Nielen ich počtom však môžete zvýšiť úspešnosť reklamnej kampane.
>
Zásada 7: Inzerujte aj na množné číslo kľúčového slova
Slovenčina je gramaticky zložitý jazyk a veľa ľudí pri vyhľadávaní na internete používa množné číslo alebo rozličné tvary slov. Váš odkaz by sa mal zobraziť aj pri rôznych gramatických tvaroch slov.
Príklad: => Ak vlastníte kvetinárstvo, okrem základného tvaru kvet inzerujte aj na slová kvety, kvetiny, kytica kvetov.
> Zásada 8: Inzerujte aj na nesprávne napísané slová V rýchlosti človek často do internetového vyhľadvača vyhladača vyhľadávača napíše aj nesprávne slovo. Inzerujte preto aj na takéto slová – preklik je lacnejší a zväčša na ne vaši konkurenti neinzerujú. Platí to o to viac, ak vami inzerované kľúčové slovo je dlhé, obsahuje „y“ či je nebodaj cudzie.
Príklad: => Ak niekto hľadá business, polypropylén, HSDPA technológiu alebo administratívu, verte tomu, že sa čas od času pomýli. Inzerujte aj na tieto slová – nič vás to nestojí a môže vám to priniesť nových zákazníkov.
> Zásada 9: Opakujte slová v rôznych spojeniach Čím presnejšie trafíte výraz, ktorý zákazník hľadá, tým väčšia je vaša šanca na úspech.
Príklad: => Okrem spojenia včelí med použite aj včelí agátový med, kvetový včelí med. => Inzerujte na spojenia farebná tlačiareň, atramentová tlačiareň, laserová tlačiareň. => Popri životná poistka určite nezabudnite ani na životné poistenie alebo životné a úrazové poistenie.
Minulé časti seriálu:
Zásada 1 až 2 - Ako zvýšiť efektivitu reklamného odkazu o 35%?
Zásada 3 až 6 – Kúpte si slová a nezabudnite, že zadarmo
Tagy: ETARGET PPC tipy+triky Pridaj článok do: asdf.sk Linkuj.cz!