Konverzný pomer v jazyku online marketingu označuje pomer medzi oslovenými a získanými zákazníkmi. O konverznom pomere možno v zásade hovoriť na dvoch úrovniach:
1. Pred tým, ako niekto na moju stránku príde
- Ak inzerujete cez PPC systémy Etarget alebo Google, vtedy ide o pomer "zobrazený odkaz vs. odkaz, na ktorý niekto klikol". Konverzia sa v prípade PPC reklamy pohybuje zväčša na úrovni do 10%.
- Tipy a triky, ako zvýšiť takúto konverziu, nájdete v mojom seriáli o cielenej internetovej reklame - prvá, druhá, tretia aj štvrtá časť
2. Ak už surfer na mojej stránke je
- vtedy je konverzný pomer porovnaním počtu návštevníkov stránky vs. počet návštevníkov, ktorí sa stali zákazníkmi
- túto konverziu ovplyvňuje mnoho faktorov, najmä užívateľská prívetivosť stránky
Práve druhému bodu - ako premeniť návštevníkov vašej stránky na zákazníkov - sa bude venovať bezplatný internetový seminár Marketing Experiments. Okrem iného sa účastníci dozvedia 7 základných spôsobov, ako zefektívniť svoj web.
Dátum a čas: Streda 24. januára, 16:00 EST (teda 22:00 nášho času, to ešte hádam nespíte?:)
Registrácia na seminár: https://www.gotomeeting.com/register/779394964 RSS