12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani

Autor: Martin Kováč | 28.8.2007 o 11:50 | Karma článku: 4,15 | Prečítané:  3068x

1. Nemáte vhodnú "pristávaciu" stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.

"Many advertisers want the top spot on the PPC engines. While in a lot of cases, the head men/women upstairs insist on this, this can usually have a negative effect. It is important to test the ROI (remember, total profit-total cost) for each position. In a LOT of cases there is more money to be made from being in positions 2-6 as a result of the lower cost of attaining those visitors/leads/customers."

O chybách sa rozpísal Dave Davis z PPC firmy RedFly Marketing. Akých chýb by sa mali ľudia vyvarovať podľa vás?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SPIŠ KORZÁR

Auto narazilo do skupiny detí, zranených je dvanásť školákov

Nehoda sa stala pri Spišskom Bystrom v okrese Poprad.

DOMOV

O čom je spor o Istanbulskom dohovore (otázky a odpovede)

Dohovor má predchádzať domácemu násiliu na ženách.

KOMENTÁRE

Fico ustúpil tvrdošínskej pästi

Ficovo vyhýbanie sa akémukoľvek konfliktu so stredovým voličom je esenciálnou príčinou stagnácie.


Už ste čítali?