12 chýb, ktorých sa vyvarovať pri PPC kampani

Autor: Martin Kováč | 28.8.2007 o 11:50 | Karma článku: 4,15 | Prečítané:  3235x

1. Nemáte vhodnú "pristávaciu" stránku (landing page). 3. Nemeriate to, čo by ste mali merať. Netestujete vašu pozíciu. 9. Nevyužívate cielenie podľa období dňa.

"Many advertisers want the top spot on the PPC engines. While in a lot of cases, the head men/women upstairs insist on this, this can usually have a negative effect. It is important to test the ROI (remember, total profit-total cost) for each position. In a LOT of cases there is more money to be made from being in positions 2-6 as a result of the lower cost of attaining those visitors/leads/customers."

O chybách sa rozpísal Dave Davis z PPC firmy RedFly Marketing. Akých chýb by sa mali ľudia vyvarovať podľa vás?

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Matovičova reforma: Koľko pridá zamestnancovci a vezme živnostníkovi?

A ako sa predraží prenájom či predaj bytu? Pozrite si prepočty.

Dobré ráno

Dobré ráno: Kolúznu väzbu treba zmeniť

Väzba nenahrádza trest. Má byť humánna.

Komentár Ondreja Podstupku

Ako dlho sa dá opakovať tá istá chyba?

Tentoraz to určite bude iné. No určite.


Už ste čítali?