reklama

PPC a CTR na GaZabo, Kazazz, aj Etarget očami SEM a SEO experta

Kontaktujte CEO vášho SEO departmentu, aby čekol CTR novej PPC kampane v Kazazz. Ak meetnete dobrého SEM profesionála, ustrážite si svoje CPC v GaZabo aj v Kanoodle. Tak poďme do toho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Viete, o čom je reč? Nebojte sa, takto teda písať nebudem.

Volám sa Martin Kováč a pracujem už niekoľko rokov v oblasti internetového marketingu a online médií. Dennodenne sa v práci – momentálne som country manažérom spoločnosti Etarget pre Slovensko – stretávam s podobnou “hantýrkou” a odborným slangom, ktorému ani čert nerozumie. A aj keď je oblasť internetovej reklamy, vyhľadávacích strojov a podnikania na internete veľmi zaujímavá a perspektívna, kopec ľudí sa jej bojí práve kvôli množstvu neznámych výrazov. Na Slovensku o tejto oblasti ani nikto nepíše a čítať zahraničné blogy so zložitým výrazivom nie je veľmi zábavná vec. Preto som sa rozhodol, že môj blog o tejto oblasti budem písať jednoducho a čítavo.

A ako to celé bude vyzerať?

Online médiami a novými formami komunikácie som sa zaoberal už pred príchodom do ETARGETu, no tu mám možnosť vyskúšať v reáli nové veci, ktoré dnes na Slovensku robí málokto. Internetová komunikácia je veľmi perspektívne odvetvie a kým pred pár rokmi som bol napríklad k elektronickým novinám nedôverčivý, dnes čítam oveľa viac “pédeefiek” ako papiera. A menej papiera čítajú aj zákazníci, čo si pomaly začína uvedomovať aj množstvo firiem. Dvakrát si rozmyslia, či dať desiatky tisíc do reklamy v tradičných médiách, alebo za pár tisícoviek spraviť šikovnú kampaň na webe.

Médiá sa teda v poslednom čase hýbu veľmi výrazne a ja budem v mojich príspevkoch sledovať, kam, prečo, začo a načo.

Okrem článkov vám v rubrike “Linky na tento týždeň“ pravidelne prinesiem aj odkazy na články, ktoré si určite treba prečítať, ak sa o internet a marketing zaujímate.

Aj keď som sľúbil, že zložito písať určite nebudem, prosím o prepáčenie – dovolím si to ešte raz: Prosím, nezabudnite subscribnúť moje RSS, čeknúť del.iciou.us, kliknite na tagy a kontaktujte ma cez IM. Vďaka.

Tagy: vyhľádavanie PPC

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu