Predstavte si, že prídete do obchodu a opýtate sa predavačky: „Predávate Apple iPod?“Predavačka vám odpovie: „Máme najširší sortiment bielej techniky, foto príslušenstva, notebookov a audio príslušenstva.“Majú ten môj vytúžený iPod alebo nie? Po krátkom uvažovaní sa rozhodnete vkročiť do predajne. Na počudovanie vás čaká 5 minútová disko show a až po jej skončení môžete vkročiť do obchodu, kde blúdite popri regáloch s tovarom a neviete nájsť žiadne mp3 prehrávače. Nie to ešte vytúžený iPod! Nahnevane odchádzate, keďže ste stratili veľa času a váš nákup skončil fiaskom. Ak sa vás nabudúce opýta kamarát, kde si má isť on kúpiť mp3 prehrávač, určite ho pošlete inde. Podobne to funguje aj na internete Mnoho ľudí, s ktorými profesionálne prichádzam do styku vo firme ETARGET, sa ma pýta, ako správne napísať reklamný odkaz pre náš inzertný systém. Ako priviesť na firemnú webstránku iba tých, ktorí majú o moju službu či výrobok záujem a neobťažovať ostatných? Ako im dať presne to, čo chcú? Odpoveď na túto otázku vám v podobe 15 hlavných zásad pri písaní efektívneho reklamného odkazu prinesiem v najbližších týždňoch v rubrike Tipy a triky ETARGET . Zásada 1 – Použite hľadané slovo v nadpise aj v texte odkazu Je veľký rozdiel písať reklamné slogany a hedlajny pre tradičné médiá, ako sú TV, print a rozhlas, a pre internet. V online svete fungujú odlišné pravidlá. Reklama v tradičných médiách najčastejšie vyvoláva potrebu – naopak, cielená internetová reklama skôr konkrétnu potrebu uspokojuje. Naviac - ľudia na internete nemajú čas čítať dlhé a nekonkrétne texty. Ak hľadajú krém na tvár, až v druhom rade venujú pozornosť tomu, že predávate aj zubnú pastu. Ak použijete slovo, ktoré váš zákazník vyhľadáva, aj v texte reklamného odkazu, zvýšite jeho efektivitu až o 35%. PríkladNa hľadané slovo STOLIČKA je vhodné zobraziť odkaz na vašu stránku v znení „Stoličky od svetových výrobcov v cenách od 980,- Sk.“ Ak namiesto toho zvolíte odkaz „Ponúkame značkový nábytok“, znížite efektivitu a strácate nových zákazníkov. Systém ETARGET vám umožní tvorbu neobmedzeného počtu odkazov na vaše produkty bez dodatočných poplatkov. Na hľadané slovo NÁBYTOK je vhodný odkaz v znení „Široký sortiment nábytku pre kancelárie, domácnosti a hotely. Pri slove stolička však použite odkaz, ktorý som spomenul vyššie. Ďalší odkaz si vytvorte na slovo STOLY, ďalší na KRESLO, SEDAČKA , KUCHYNSKÁ LINKA a podobne. Zásada 2 – Nasmerujte vašich zákazníkov Užívatelia internetu sú pohodlní a pri hľadaní informácií nechcú prechádzať celú stránku. Z tohto dôvodu smerujte návštevníkov cez odkazy priamo na podstránku, ktorá priamo prezentuje hľadaný produkt. Príklad: Pri hľadaní slova STOLIČKY smerujte zákazníkov na stránku www.ABCnabytok.sk/stolicky, na ktorej nájde informácie o hľadanom produkte a nie na stránku www.ABCnabytok.sk na ktorej je prezentovaný celý sortiment spoločnosti. Takéto smerovanie zvyšuje úspešnosť predaja prostredníctvom internetu 2 až 3 krát. A by teda správny odkaz fungoval v „kamennom“ svete? Prídete do obchodu a na otázku „Predávate Apple iPod?“ dostanete odpoveď:„Predávame iPod, iPod shuffle, iPod nano a iPod príslušenstvo.“ Po rýchlom rozhodnutí vkročíte do predajne. Ocitáte sa priamo v oddelení iPod výrobkov a predavačka vám popíše potrebné informácie o jednotlivých modeloch i cenovo porovnaná konkurenčné mp3 prehrávače. Vidíte skvelý prístup k zákazníkovi a seriózne vystupovanie. Stačí si len nájsť cenovo dostupný iPod a zaplatiť. Odchádzate z predajne spokojný a najbližšie Vianoce si elektroniku pôjdete kúpiť práve tu. Tagy: tipy+triky PPC ETARGET Pridaj článok do: Linkuj.cz! asdf.sk RSS
Máme iPod, iPod shuffle a iPod nano so zľavou 20%
Vlastním internetový obchod. Alebo butik v centre. Som marketingový pracovník alebo živnostník. Predávam zmrzlinu. Ako mám napísať efektívny reklamný odkaz v systéme ETARGET?