reklama

Máme iPod, iPod shuffle a iPod nano so zľavou 20%

Vlastním internetový obchod. Alebo butik v centre. Som marketingový pracovník alebo živnostník. Predávam zmrzlinu. Ako mám napísať efektívny reklamný odkaz v systéme ETARGET?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Predstavte si, že prídete do obchodu a opýtate sa predavačky: „Predávate Apple iPod?“Predavačka vám odpovie: „Máme najširší sortiment bielej techniky, foto príslušenstva, notebookov a audio príslušenstva.“Majú ten môj vytúžený iPod alebo nie? Po krátkom uvažovaní sa rozhodnete vkročiť do predajne. Na počudovanie vás čaká 5 minútová disko show a až po jej skončení môžete vkročiť do obchodu, kde blúdite popri regáloch s tovarom a neviete nájsť žiadne mp3 prehrávače. Nie to ešte vytúžený iPod! Nahnevane odchádzate, keďže ste stratili veľa času a váš nákup skončil fiaskom. Ak sa vás nabudúce opýta kamarát, kde si má isť on kúpiť mp3 prehrávač, určite ho pošlete inde.   Podobne to funguje aj na internete  Mnoho ľudí, s ktorými profesionálne prichádzam do styku vo firme ETARGET, sa ma pýta, ako správne napísať reklamný odkaz pre náš inzertný systém. Ako priviesť na firemnú webstránku iba tých, ktorí majú o moju službu či výrobok záujem a neobťažovať ostatných? Ako im dať presne to, čo chcú?  Odpoveď na túto otázku vám v podobe 15 hlavných zásad pri písaní efektívneho reklamného odkazu prinesiem v najbližších týždňoch v rubrike Tipy a triky ETARGET .     Zásada 1 – Použite hľadané slovo v nadpise aj v texte odkazu  Je veľký rozdiel písať reklamné slogany a hedlajny pre tradičné médiá, ako sú TV, print a rozhlas, a pre internet. V online svete fungujú odlišné pravidlá. Reklama v tradičných médiách najčastejšie vyvoláva potrebu – naopak, cielená internetová reklama skôr konkrétnu potrebu uspokojuje.   Naviac - ľudia na internete nemajú čas čítať dlhé a nekonkrétne texty. Ak hľadajú krém na tvár, až v druhom rade venujú pozornosť tomu, že predávate aj zubnú pastu.  Ak použijete slovo, ktoré váš zákazník vyhľadáva, aj v texte reklamného odkazu, zvýšite jeho efektivitu až o 35%.   PríkladNa hľadané slovo STOLIČKA je vhodné zobraziť odkaz na vašu stránku v znení „Stoličky od svetových výrobcov v cenách od 980,- Sk.“  Ak namiesto toho zvolíte odkaz „Ponúkame značkový nábytok“, znížite efektivitu a strácate nových zákazníkov.   Systém ETARGET vám umožní tvorbu neobmedzeného počtu odkazov na vaše produkty bez dodatočných poplatkov. Na hľadané slovo NÁBYTOK je vhodný odkaz v znení „Široký sortiment nábytku pre kancelárie, domácnosti a hotely. Pri slove stolička však použite odkaz, ktorý som spomenul vyššie. Ďalší odkaz si vytvorte na slovo STOLY, ďalší na KRESLO, SEDAČKA , KUCHYNSKÁ LINKA a podobne.     Zásada 2 – Nasmerujte vašich zákazníkov   Užívatelia internetu sú pohodlní a pri hľadaní informácií nechcú prechádzať celú stránku. Z tohto dôvodu smerujte návštevníkov cez odkazy priamo na podstránku, ktorá priamo prezentuje hľadaný produkt.  Príklad: Pri hľadaní slova STOLIČKY smerujte zákazníkov na stránku www.ABCnabytok.sk/stolicky, na ktorej nájde informácie o hľadanom produkte a nie na stránku www.ABCnabytok.sk na ktorej je prezentovaný celý sortiment spoločnosti.   Takéto smerovanie zvyšuje úspešnosť predaja prostredníctvom internetu 2 až 3 krát.   A by teda správny odkaz fungoval v „kamennom“ svete?   Prídete do obchodu a na otázku „Predávate Apple iPod?“ dostanete odpoveď:„Predávame iPod, iPod shuffle, iPod nano a iPod príslušenstvo.“ Po rýchlom rozhodnutí vkročíte do predajne. Ocitáte sa priamo v oddelení iPod výrobkov a predavačka vám popíše potrebné informácie o jednotlivých modeloch i cenovo porovnaná konkurenčné mp3 prehrávače. Vidíte skvelý prístup k zákazníkovi a seriózne vystupovanie. Stačí si len nájsť cenovo dostupný iPod a zaplatiť. Odchádzate z predajne spokojný a najbližšie Vianoce si elektroniku pôjdete kúpiť práve tu.  Tagy: tipy+triky   PPC   ETARGET     Pridaj článok do:  Linkuj.cz!   asdf.sk   RSS    

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu