reklama

Interaktívna reklama na Slovensku

Digitálne vysielanie sa začne na Slovensku už o rok. T-Mobile , Orange aj T-Com výrazne propagujú internetové pripojenie. Čo budú tieto dva faktory z dlhodobého hľadiska znamenať pre slovenskú reklamu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

1. Televíznareklama ako ju poznáme sa bude pomaly vytrácať, prípadne zlacnie. Stúpne počet „brandovaných"relácií či dokonca celých programov. Product placement v televíznych reláciáchbude na dennom poriadku.


2. Výdavky nainternetovú reklamu porastú ešte väčším tempom. Internet sa však nestane vážnoukonkurenciou TV - integruje sa do nej.


3. Počettelevíznych kanálov stúpne. Reklama bude - podobne ako dnes vidno pri cielenejinternetovej reklame (PPC) - presnejšie namierená, naraz sa bude vysielaťviacero verzií reklamy na jeden produkt.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


4. Reklamnéštatistiky budú ešte presnejšie ako pri súčasných peoplemetroch.


5. Zabávať nás bude viac interaktívnych reklám.

Martin Kováč

Martin Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  47
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vo firme Etarget sa starám o to, aby cielené reklamné odkazy na internete priniesli inzerentovi, portálom aj "surferovi" čo najväčší úžitok. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená::::TIPY A TRIKY::::Tipy a triky - ETARGETTipy a triky - PPCTipy a triky - WebdizajnTipy a triky - SEOTipy a triky - UsabilityTipy a triky - Obsah webuTipy a triky - PodnikanieTipy a triky - Zákazníci::::Začíname s PPC::::Základné pojmyZačíname inzerovať::::Stalo sa::::ETARGETSEMVyhľadávačeWeb 2.0INTERNET::::rôzne::::Linky na tento týždeňZábavaO čom je tento blog?

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu