7 základných spôsobov, ako zefektívniť váš web

Autor: Martin Kováč | 24.1.2007 o 9:00 | Karma článku: 7,31 | Prečítané:  3850x

Čím lepšia a užívateľsky prístupnejšia je vaša firemná webstránka, tým skôr sa jej návštevníci stanú aj vašimi zákazníkmi. Marketing Experiments, renomovaný portál, ktorý sa venuje rôznym polohám online marketingu, organizuje už túto stredu bezplatný webinár na tému "Konverzia". Prihlásiť sa môže ktokoľvek.

Konverzný pomer v jazyku online marketingu označuje pomer medzi oslovenými a získanými zákazníkmi. O konverznom pomere možno v zásade hovoriť na dvoch úrovniach:

1. Pred tým, ako niekto na moju stránku príde
- Ak inzerujete cez PPC systémy Etarget alebo Google, vtedy ide o pomer "zobrazený odkaz vs. odkaz, na ktorý niekto klikol". Konverzia sa v prípade PPC reklamy pohybuje zväčša na úrovni do 10%.

- Tipy a triky, ako zvýšiť takúto konverziu, nájdete v mojom seriáli o cielenej internetovej reklame - prvá, druhá, tretia aj štvrtá časť


2. Ak už surfer na mojej stránke je
- vtedy je konverzný pomer porovnaním počtu návštevníkov stránky vs. počet návštevníkov, ktorí sa stali zákazníkmi

- túto konverziu ovplyvňuje mnoho faktorov, najmä užívateľská prívetivosť stránky

Práve druhému bodu - ako premeniť návštevníkov vašej stránky na zákazníkov - sa bude venovať bezplatný internetový seminár Marketing Experiments. Okrem iného sa účastníci dozvedia 7 základných spôsobov, ako zefektívniť svoj web.

Dátum a čas: Streda 24. januára, 16:00 EST (teda 22:00 nášho času, to ešte hádam nespíte?:)

Registrácia na seminár: https://www.gotomeeting.com/register/779394964

RSS

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

DOMOV

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine zistili hygienici nedostatky.


Už ste čítali?