6 podstránok, ktoré by mala mať vaša firemná webstránka

Autor: Martin Kováč | 31.1.2007 o 20:00 | Karma článku: 9,01 | Prečítané:  4195x

6 najzákladnejších tipov, čo by mala poskytovať vaša firemná webstránka, nech už podnikáte v akejkoľvek oblasti.

1. Podstránka „O nás"
Kto ste? Aký je váš príbeh? Zákazníci vás budú mať oveľa radšej, ak pre nich nebudete iba abstraktným pojmom. Povedzte im, kto ste, čo ste, odkiaľ ste vyšli a kam idete.

2. Kontakt
Mal by obsahovať telefónne číslo, e-mail, adresu. V prípade, že napríklad vlastníte obchod, určite napíšte aj otváracie hodiny. Vyhnete sa tak frustrovaným zákazníkom, ktorí volajú v nevhodnú dobu alebo nebodaj navštívia predajňu vtedy, keď je zatvorená.

3. Mapa vašej stránky
Milujú ju vyhľadávače. A umožňuje, aby sa návštevník vášho webu vedel kamkoľvek dostať iba na dva kliknutia.

4. Prečo nakupovať u nás
Máte donášku zadarmo, predĺženú záruku, čokoľvek? Pochváľte sa. Ak neponúknete benefit, debata so zákazníkom sa presúva na cenu. A to nie je presne to, čo chcete.

5. Obchodné podmienky / právne informácie
Kryte si chrbát. Pre každý prípad.

6. Testimoniály
Je dobré, ak o vás nehovoria iba vaše vlastné ústa. Ponúknite svedectvo vašich existujúcich zákazníkov, budujete dôveru.


6 tipov pochádza z výborného videa Garetha Daviesa „eCommerce Rocks" , oplatí sa pozrieť, je to aj divácky zážitok - Gareth je, ehm... svojský.

Toto je prvé video zo série, ďalšie na Garethovej firemnej westránke. (Áno, ich stránka spĺňa všetkých 6. bodov ;-)



RSS

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Astronautka z NASA: Pocit úžasu s vami ostane aj na Zemi

Ako vyzerá tréning a ako sa astronauti pripravujú na zlyhania.

DOMOV

Najhoršiu zmrzlinu toto leto našli v Ružomberku

Takmer v tretine zistili hygienici nedostatky.


Už ste čítali?